در نوشته “جی اف آر سی / جی آر سی را بهتر بشناسیم” بیان کردیم که پنل های جی اف آر سی / جی آر سی که در واقع ترکیبی از الیاف شیشه درون بتن می باشند می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند که به دلیل زیبایی و استحکام و طرح پذیری این محصول، موارد استفاده آن نیز رو به گسترش است.

همچنین مواد ترکیبی ان ها نیز گاهی با یکدیگر تفاوت هایی دارد که علت آن می تواند به موقعیت به کار گرفتن جی اف آر سی / جی آر سی مربوط باشد. یکی از جلوه های این مصالح ساختمانی به این شکل است که آن را در ترکیب با ذرات شیشه و سنگ به کار ببندیم که نقش تزئینی در این محصول داشته باشند.

اما پیش از پرداختن به جی اف آر سی / جی آر سی قابل ذکر است که همانطور که پیش از این در مورد بتن اکسپوز نیز که از دیگر محصولات ساختمانی هنزا می باشد بیان شد، به مانند جی اف آر سی / جی آر سی، بتن اکسپوز نیز به خصوص هنگامی که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند ترکیبی از سنگدانه های رنگی و ریزدانه ها را به همراه داشته باشد که زیبایی و جلوه خاصی به آن می بخشد.

ترکیب جی اف آر سی / جی آر سی با سنگ ها و شیشه های تزئینی

سه روش مختلف برای قرار دادن و جاسازی ذرات سنگ یا شیشه دکوراتیو درون یک قطعه یا پنل جی اف آر سی / جی آر سی وجود دارد که هر یک از این روش ها نیازمند متریال و تجهیزات مختلفی می باشند و جی اف آر سی / جی آر سی ساخته شده توسط هر یک از این روش ها دارای شکل و شمایل خاص خود می باشد.

در ادامه به طور مفصل به این سه روش خواهیم پرداخت که با دنبال کردن مقالات جی اف آر سی / جی آر سی هنزا می توانید در این مورد آگاهی کافی را کسب کنید. حالا به شما پیشنهاد می کنیم که سری به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا بزنید و با نمونه های اجرا شده این محصول آشنا شوید و در صورتی که درخواست این محصول را دارید با کارشناسان و متخصصان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *