همانطور که در مقاله “شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات هنزا” به این مطلب پرداختیم، شرکت گام آبی فردا مشتمل بر تیمی قوی و متخصص در زمینه تولید مصالح ساختمانی هنزا می باشد که این مطلب بر مبنای تحقیقات و پژوهش های مستمر و بهره مندی از علم و تکنولوژی روز می باشد که باعث بهبود کیفیت محصولات هنزا شده و جواب این سوال که “چرا به هنزا اطمینان می کنیم” در همین نکته نهفته است.

شرکت گام آبی فردا توانسته در توسعه و تولید طیف وسیعی از مصالح ساختمانی پیشگام باشد که شامل بتن های جی اف آر سی، بتن اکسپوز، سنگفرش ها و سنگ دکوراتیو می باشد. این شرکت در راستای تولید محصولات هنزا توانسته تمامی مسیر تولید از انتخاب مواد خام تا ارائه محصولات نهایی را مستقلا پیاده سازی کند. و برای کنترل کیفیت پیشرفته تر، گواهی نامه مدیریتی ISO 9001 را کسب نموده است و برای هر یک از محصولات تولیدی هنزا، نمونه های بسیاری مورد بررسی قرار می گیرند.

شرکت تولیدی مصالح ساختمانی هنزا

به علاوه ما با اخذ استانداردهای مختلف از جمله GOST-R روسیه و استاندارد ۷۵۵ ملی ایران  توانستیم نشان دهیم که به خوبی مواد خام در فرآیند تولید، پردازش و توزیع محصولات هنزا مورد بهره برداری قرار می گیرند تا از ورود محصولات تایید نشده به چرخه تولید جلوگیری به عمل آید. این استانداردهای گوناگون که توسط شرکت گام آبی فردا (سهامی خاص) اخذ شده و در نوشته “آشنایی با محصولات هنزا” به تفصیل مورد اشاره قرار گرفت نشان می دهد محصولات هنزا دوستدار محیط زیست می باشند.

ایران از کشورهایی است با افزایش چشمگیر صنعت ساخت و ساز در سال های اخیر مواجه بوده است و به تدریج کیفیت پروژه های ساختمانی نیز رو به بهبود بوده است. که نقش اصلی را در این زمینه مصالح ساختمانی نوین و کارآمد که توامان از زیبایی و جلوه خوبی نیز بهره مند هستند به عهده دارند که محصولات هنزا در این زمینه همواره مورد تایید و استقبال سازندگان پروژه های عمرانی قرار داشته است. و برای ارتباط و استفاده از این محصولات می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *