آیا وقتی که محصولی مانند جی اف آر سی / جی آر سی که می توان آن را جزو مصالح ساختمانی جدید دسته بندی کرد وارد بازار ساختمانی می شود، بدون آنکه بررسی های لازم را در مورد آن به عمل آورد می توان به این محصول اعتماد کرد وآن را در سازه های مختلف به کار گرفت. نه تنها در مورد جی اف آر سی / جی آر سی بلکه درباره هر محصول دیگری نیز نباید اینطور عمل کرد.

اما چرا این سوال در موضوع جی اف آر سی / جی آر سی اهمبت بیشتری دارد؟ دلیلش آن است که در مورد مصالح ساختمانی دیگر مانند سنگ، آجر یا غیره به دلیل آنکه مدت زمان استفاده از آن ها مدت زمان بسیار طولانی تری است، می توان گفت که آن مصالح ساختمانی در طول سال های متمادی و استفاده های مکرر، امتحان خود را پس داده اند و ضعف و کاستی های آن رو شده است و به تدریج به اصطلاح آن پرداخته اند. اما آیا در مورد جی اف آر سی / جی آر سی نیز همین طور است.

بررسی های چند جانبه جی اف آر سی / جی آر سی

در نوشته های گذشته که به تاریخ شکل گیری و ایجاد جی اف آر سی / جی آر سی بیان کردیم، دیدید که جی اف آر سی / جی آر سی دارای تاریخی طولانی مدت نیست و بنابراین همچنان لازم است که در محیط های گوناگون و تحت بارهای مختلف قرار گیرد تا بتوان با اطمینان از مقاومت و استحکام آن خبر داد. به همین منظور پیشتازان عرصه تولید مصالح ساختمانی جدید و پیشرفته از آزمایشگاه های پیشرفته جهت تست این محصولات استفاده می کنند.

در نوشته “تست های گوناگون مقاومتی جی اف آر سی / جی آر سی” گفته شد که جی اف آر سی / جی آر سی چگونه توانسته همه آزمایشات را به خوبی پشت سر بگذارد که جزئیات دقیق آن را می توانید از متخصصان و محققان هنزا پرس و جو کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می شود که صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا را نیز ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *