بتن پلاک برای شهر مهم است چون با توجه به اینکه کسانی که متصدیان امور شهری هستند باید بتوانند راه های مختلفی را بیابند که بتواند به آسایش و آرامش بیشتر شهروندان کمک کند. بنابراین باید در پی استفاده از سازه هایی باشند که زیبایی شهری را افزایش دهد. چرا که یکی از روش هایی که می تواند باعث افزایش آرامش افراد در شهر شود، این است که آن ها بتوانند با سازه هایی زیبا روبرو شوند که می تواند شامل هر چیزی باشد یا اینکه در محیط های مختلفی به کار رود که بستگی به طراحی و خلاقیت شهرداری ها دارد.

شهرداری ها می توانند به جای استفاده از سازه های نامرتب یا زمختی جهت پوشاندن پیاده رو ها از بتن پلاک استفاده کنند که جلوه ای مرتب و زیبا به پیاده روهای یک شهر می بخشد و در نوشته “سهم بتن پلاک در زیباسازی شهری” در مورد چگونگی عملکرد آن صحبت کردیم.

بتن پلاک یکپارچ
بتن پلاک یکپارچه

بعضی انواع بتن پلاک، از جنس یکپارچه و بدون درز هستند که به کار گیری آن ها نیاز به مجریان با مهارت زیادی ندارد و این نوع بتن پلاک به سادگی تمام نصب می شوند و برای مناطقی مناسب است که سرعت بالای اجرا در اولویت است. این نوع بتن می تواند یک بافت طبیعی سنگی واقع گرایانه به محیط ببخشد ولی بدون آنکه طرحی داشته باشد. با این وجود بهترین راه است که بافتی عالی و ظریف را به بتن پلاک اضافه کند.

یکی از مزایای این نوع بتن پلاک آن است که از آنجایی که درز ندارد دیگر لازم نیست نگران آن باشیم که در یک راستا به طور دقیق و منظم قرار بگیرند. و به راحتی می توان بال ها و لبه های آن را با هم همپوشانی کرد. البته اگر بخواهید بتن پلاک زیباتری داشته باشید باید به طرح ها و الگوهای دیگر مراجعه کنید.

البته در این زمینه بهترین راه مشاوره با مشاوران هنزا است که بتوانند سازه هایی بسیار زیبا در حد آنچه در صفحه بتن پلاک هنزا می توانید ببینید به شما عرضه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *