چنانچه می دانید، سرعت انجام کار، هزینه های تمام شده، وسعت کار، شرایط محیطی و چندین عامل مختلف دیگر همگی بر این مسئله تاثیر می گذارند که ما چگونه باید بتن اکسپوز را پیاده سازی کنیم. دلیل این امر را می توانید در نوشته “مقایسه روش های اجرایی بتن اکسپوز” جستجو کنید و ببینید که در آنجا گفته شد که دو روش عمده برای این کار وجود دارد. ما سعی کردیم که در نوشته های قبلی به تفاوت این دو روش به طور کلی بپردازیم و ضمنا برخی نکات را که برای اجرای روش اول نیاز است بیان کنیم.

روش اول عبارت بود از اجرای بتن اکسپوز با استفاده از پنل های پیش ساخته یعنی قطعاتی که قبلا در کارخانه های تولیدی بتن اکسپوز فراهم و تهیه می شوند تا آنچه در محل کار به آن نیاز داریم، تنها نصب آن باشد. این البته نیاز دارد که طراحان و مهندسان قبلا طرح مورد نظر خود را سفارش دهند تا کارخانه های تولیدی بتوانند بر اساس آنچه که از لحاظ ابعاد و اندازه و شکل و طرح و رنگ مد نظر معماران و مالکان ساختمانی است، پنل های بتن اکسپوز را تولید کرده و تحویل دهند.

بتن اکسپوز از منظری دیگر

نکاتی مانند نحوه انتخاب پنل های بتن اکسپوز، نحوه چیدمان آن ها و غیره را قبلا به طور مفصل توضیح دادیم و در اینجا نوبت به این می رسد که به این بپردازیم که اگر تصمیم گرفتیم از روش دوم جهت پوشش سطوح بتن اکسپوز استفاده کنیم چه بایدها و نبایدهایی را لازم است که مراعات نماییم. این مسئله می تواند ما را به رسیدن به سطح ایده آل و مطلوب خود از بتن اکسپوز کمک کند.

سعی می کنیم به طور مفصل و جامع در نوشته های بعدی به ریزه کاری ها و ظرافت های اجرایی این محصول بپردازیم. تا آن زمان شما می توانید سوالات و پرسش های خود را از متخصصان و محققان هنزا بپرسید و عمچنین بهتر است که سری به صفحه بتن اکسپوز هنزا بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *