در نوشته “ایران GFRC / ایران GRC، بتن مسلح به الیاف شیشه” دیدیم که به محصول بتنی که در کشور ما از ترکیب سیمان، آب، سنگدانه ها و ریزدانه ها، مواد پلیمری و الیاف شیشه به دست می آید، ایران GFRC / ایران GRC گفته می شود که دارای خواص و امتیازات فوق العاده ای نسبت به دیگر مصالح و مواد ساختمانی که در ساخت و ساز استفاده می شوند، می باشد.

بنابر انعطاف پذیری بالایی که ایران GFRC / ایران GRC در طراحی و عملکرد دارد که به مقاومت کششی، خمشی و پیچشی بالای آن و همچنین ظرفیت کرنش قابل ملاحظه ای که دارد، وابسته است که این موارد نیز به لطف وجود الیاف شیشه برای ایران GFRC / ایران GRC فراهم آمده است.

ایران GFRC / ایران GRC بدون نیاز به قاب بندی فولادی

به همین دلیل لزوما برای به کار گیری ایران GFRC / ایران GRC نیاز به استفاده از قاب های داربستی فولادی نیست و می توان این محصول را در کارکردهای دیگری که نیاز به آن نباشد مورد بهره برداری قرار داد. و به همین دلیل به طور عمومی ایران GFRC / ایران GRC به روش پیش اختلاط که قبلا در مورد آن صحبت کرده ایم، تولید می شود.

چرا که این روش تولید نسبت به روش تولید اسپری کم هزینه تر می باشد و ایران GFRC / ایران GRC تولیدی می تواند بدون قالب بندی به کار گرفته شود. به همین منظور کارشناسان و متخصصان هنزا به سمت تولید پنل های پیش ساخته ایران GFRC / ایران GRC رفته اند که در آن ها می توان پنل ها را با توجه به نیاز ساختمان و درخواست مشتری به ابعاد دلخواه و مناسب تولید نمود.

پس لزومی ندارد که در تمام استفاده هایی که از این محصول می شود به این مطلب بیاندیشیم که باید از قاب بندی های فولادی استفاده کنیم. همین امر موجب تنوع در تولید آن شده است که نمونه های آن در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا قابل مشاهده اند و اطلاعات جامع تر و کامل تر را کارشناسان ما در هنزا می توانند در اختیار شما قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *