بعد از آنکه دانستیم که امروزه برای بتن فقط کارکردهای داخل پوسته درونی مد نظر قرار نمی گیرد، بلکه در پوسته خارجی ساختمان نیز به اشکال و انحای مختلف به کار گرفته می شود، این سوال مطرح می شود که ضعف های بتن چگونه تقویت و برطرف می شود. که یکی از راه حل های آن استفاده از ایران GFRC / ایران GRC می باشد.

تولید ایران GFRC / ایران GRC به سبب همان ضعف های بتن شکل گرفت که پیش از این و معمولا آن را توسط آرماتورهای فولادی که همان میگردهایی هستند که بتن را در شاکله آن ها می ریزند، پوشش می دادند.

دلیل این امر آن است که بتن به دلیل وجود آب در ترکیب آن و از دست دادن آن و خشک شدن دچار ترک هایی می شود که باعث ترد و شکنندگی آن و همچنین ضعف بتن در زمینه مقاومت های خمشی و فشاری می گردد. که استفاده از آن میلگردها که از جنس فولادند برای آن است که بتوانند این شکنندگی را جبران کند و مقاومت ها را افزایش دهد. اما در ایران GFRC / ایران GRC به طریقی دیگر این مساله جبران می شود.

ایران GFRC / ایران GRC، اولویت طراحان بنا

در ایران GFRC / ایران GRC تکنیک جدیدی به کار گرفته می شود که بر گرفته از یک مصالح ساختمانی سنتی و قدیمی است که همان خشت های کاهگلی است. که این تکنیک به معنی افزودن الیاف به ترکیب بتن می باشد. که این الیاف به صورت قطعات ریزی به عنوان جزئی از اجزای سازنده بتن به روش های مختلفی که قبلا در مقالات ایران GFRC / ایران GRC توضیح داده شد، ترکیب می شود.

ایران GFRC / ایران GRC در واقع یکی از انواع بتن الیافی است. چرا که این الیافی که می شود از آن ها استفاده کرد و بتن های قدرتمندی تولید کرد، از اجناس مختلفی ساخته می شود. مثلا الیاف فولادی، الیاف پلیمری، الیاف نایلونی، الیاف شیشه و … . که در واقع ایران GFRC / ایران GRC به آن دسته از بتن های الیافی گفته می شود که الیاف استفاده شده در آن الیاف شیشه است.

این پنل های ایران GFRC / ایران GRC، توانسته تحول مهمی در کاربرد بتن به عنوان یک مصالح ساختمانی تزئینی داشته باشد. و به این منظور می توان آن را قدمی بزرگ به شمار آورد. چرا که راه را برای طراحی های متنوع و زیبا در این محصول باز کرد. تا معماران بتوانند با ایران GFRC / ایران GRC سازه هایی منحصر به فرد و خلاقانه که دارای طرح هایی پیچیده اند، تولید کنند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

همین موضوع باعث شد تا ایران GFRC / ایران GRC را برای ساخت نمای بیرونی ساختمان هم به کار گیرند. همانطور که می بینیم بعضی معماری برای دیوارهای داخلی ساختمان نیز از ایران GFRC / ایران GRC استفاده می کنند. که این امر به حفظ انرژی ساختمان نیز کمک می کند. چرا که به ترتیبی که در مقاله “ایران GFRC / ایران GRC عایق حرارتی” بیان کردیم، ایران GFRC / ایران GRC برای حفظ گرمای خانه موثر است.

در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا چند پروژه اجرا شده از ایران GFRC / ایران GRC را در ساختمان های کشور برای شما ارائه نمودیک که می تواند نگاهی جامع نسبت به زیبایی ها و کارکردهای ایران GFRC / ایران GRC به شما ارائه دهد که شما می توانید بر این اساس سفارش خود را با متخصصان هنزا در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *