همانطور که در مقاله “توجه به مسائل زیست محیطی در انتخاب مصالح ساختمانی” از سلسله مقالات هنزا درباره نظرات کارشناسی تیم هنزا در رابطه با انتخاب بهینه مصالح ساختمانی صحبت کردیم. امروزه توجه ویژه ای به مسائل زیست محیطی در همه زمینه ها صورت می گیرد و تولید هر محصولی به گفته کارشناسان هنزا نیازمند توجه و دقت کافی نسبت به دغدغه های زیست محیطی می باشد.

چرا که متخصصان هنزا می گویند که دانشمندان و سیاست گذاران به این نتیجه رسیده اند که جهان پیرامون ما در معرض از بین رفتن توسط آنچه انسان ها تولید می کنند و انجام می دهند، می باشد. بنابراین بهتر است در زمینه تولید زباله، بازیافت، و انرژی به گفته متخصان هنزا محیط زیست را در اولویت قرار دهیم. که از جمله در تولید مصالح ساختمانی نیز لازم است این مساله مورد توجه قرار گیرد.

بنابراین انتخاب کفپوش مناسب برای ساختمان خود به بیان کارشناسان هنزا بر سلامت سیاره ما تاثیرگذار است. و انتخاب برخی کفپوش ها از لحاظ زیست محیطی بهتر از بعضی دیگر می باشند. امروزه به بیان کارشناسان هنزا کفپوش های مختلفی در بازار موجود هستند که انتخاب آن ها می تواند باعث آلودگی کمتر محیط داخلی ساختمان و همچنین کاهش مشکلات سلامتی که علت آن سمومی است که توسط کفپوش ها و فرش ها تولید می گردد، شود.

 

انتخاب کفپوش دوستدار محیط زیست

برای آنکه بهترین انتخاب کفپوش را داشته باشید، محققان هنزا می گویند که انتخاب کفپوش های سبز بازیافتی که توسط مواد بازیافتی و دوستدار محیط زیست تولید می شود، بهترین انتخاب است. این مواد، هم با دوام هستند و هم شکیل و خوش ریخت می باشند و همانطور که مشخص است هزینه بالایی را به خود اختصاص نمی دهند و ارزان قیمت هستند.

بنابراین باید به دنبال راهی بود که کمترین هزینه را برای محیط زیست داشته باشد و همچنان سلامت اعضای خانواده را تامین کند. ما در شرکت گام آبی فردا سعی بر این داریم که بالاترین استانداردهای جهانی حفاظت از محیط زیست را در تولید محصولات ساختمانی مورد توجه و رعایت قرار دهیم که برای آشنایی بیشتر با این موارد می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید و محصولات ما را در صفحه مصالح ساختمانی هنزا دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *