در نوشته قبل به ایران GFRC / ایران GRC از این جهت نگاه کردیم که از لحاظ طراحی و معماری چگونه می تواند خود را در یک نمای ساختمانی یا بخش های مختلف یک سازه نشان دهد. به همین منظور لازم است که مقاله “بررسی ایران GFRC / ایران GRC از جهت معماری” را بخوانید.

ایران GFRC / ایران GRC یک سازه ساختمانی است که از سیمان پرتلند، ریزدانه ها و سنگریزه هایی همچون شن و ماسه، آب و همچنین پلیمر اکریلیک به همراه الیاف شیشه ساخته شده است که دارای مقاومت در مقابل محیط های قلیایی می باشد. البته افزودنی های دیگرری نیز به ایران GFRC / ایران GRC افزوده می شود که بسته به نوع کاربرد، سرایط محیطی، نوع طراحی و غیره دارد. مثلا در بعضی موارد به آن روان کننده می افزایند.

نکته ای که می توان آن را علت اصلی استقبال از ایران GFRC / ایران GRC دانست این است که در این محصول الیاف شیشه بتن را بیش از مقداری تقویت می کنند که میلگردهای فولادی بتن معمولی را تقویت می کنند. قابل ذکر است که برای تقویت بتن های معمولی از آرماتوربندی استفاده می شود.

افزودنی ها در ترکیب ایران GFRC / ایران GRC

موضوع دیگری که بهتر است در نظر بگیرید این است که در ایران GFRC / ایران GRC، الیاف شیشه باعث افزایش مقاومت کششی و همچنین نرمی بتن می شوند بیش از مقداری که بتن معمولی داراست. که این ویژگی به ایران GFRC / ایران GRC این قابلیت را می دهد که بتواند در قالب دیوارهای نازک کاربرد داشته باشد.

این محصول یک مواد سبک وزن و با دوام است که می تواند تقریبا در هر شکلی که دلخواه طراحان باشد ساخته و تولید گردد. همچنین تنوع بالایی در در رنگ و بافت دارد. و دو روش عمده تولید ایران GFRC / ایران GRC روش اسپری و پیش اختلاط است که متخصصان هنزا می توانند شما را در زمینه آشنایی با این روش ها راهنمایی کنند.

صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا می تواند به شما کمک کند که نگاهی جامع به این محصول داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *