بتن پلاک را می توانید این روزها در اکثر پیاده رو ها و یا همچنین در کوچه باغ ها و راه هایی که درون پارک ها و یا حتی خانه ها وجود دارند ببینید. این استقبال رو به گسترش است و دلیل آن تنها ویژگی های برجسته بتن پلاک در کنار هزینه های پایین آن و همچنین سادگی اجرا و نصب آن می باشد. که توانسته ترکیبی بسیار موثر را در کنار یکدیگر به وجود آورند. اما لازم است به این نکته هم دقت شود که می توان با استفاده از ابزارها و موادی کیفیت نتیجه نهایی بتن پلاک را باز هم ارتقا داد.

در نوشته “ابزارهای بهبود کیفیت بتن پلاک” به برخی از این وسایل اشاره شد و در این مقاله قصد داریم که به برخی از دیگر وسایل و ابزار نیز اشاره کنیم. یکی از این ابزار که می تواند به کمک زیباتر سازی و انسجام بتن پلاک بیاید قلم درز است که به آن اسکنه هم گفته می شود. و کار آن این است که در جاهایی که درزها و محل اتصال پنل های بتن پلاک به خوبی شکل نگرفته است، با استفاده از این قلم ها می توان شیارها را تراشید و درزها را به خوبی مشخص کرد. به خصوص در جاهایی که پنل ها به خوبی با هم جفت و جور نمی شوند.

استفاده از قلم درز در اجرای بتن پلاک

یکی دیگر از این ابزارها قطعاتی است که برای ایجاد بافت بر روی بتن پلاک استفاده می شود و به آن کفش های بافت گفته می شود. در واقع شکل هایی هستند که با استفاده از آن ها و قرار دادن آن ها بر روی بتن پلاک که در حین مرحله خشک شدن و زهکشی است می توان طرح های زیبا و مورد نظر را بر روی آن ها ایجاد کرد. که علاوه بر زیبایی کارکد ایجاد اصطکاک نیز دارند.

با دیگر ابزارهایی که می تواند به بالاتر رفتن کیفیت این محصول کمک کند می توانید در صفحه بتن پلاک هنزا و یا از طریق تماس با کارشناسان و متخصصان ما آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *