وقتی که بخواهید از متریالی مانند جی اف آر سی / جی آر سی برای پوشش نمای ساختمان خود و یا هر بخش دیگری از نمای داخلی و یا سازه های دکوری بهره مند شوید بهتر اس ابتدا این متریال را به خوبی بشناسید و با شیوه های مراقبت از ان و اثر بخشی سایر عناصر بر روی ان آشنا شوید تا به این ترتیب بتوانید استفاده ای بهینه و ماندگار از آن داشته باشید که همواره بتواند زیبایی ابتدایی جی اف آر سی / جی آر سی را برای شما محفوظ نگه دارد.

برای این منظور ما در نوشته “استلزامات نمای جی اف آر سی / جی آر سی” به پاره ای از این مسائل پرداخیتم. پس به شما پیشهاد می کنیم که اگر در رابطه با استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی سوال و پرسشی دارید، حتما به نوشته ذکر شده مراجعه نمایید به این ترتیب خواهید توانست به برخی از پاسخ های پرسش های خود دست پیدا کنید. لازم است گفته شود که جی اف آر سی / جی آر سی از جمله مواد و مصالحی است که قدرت بالایی دارد پس نگرانی ای بابت استفاده از آن در ساختمان نخواهید داشت.

آیا جی اف آر سی / جی آر سی عایق صوتی و حرارتی است؟

دلیل این مقاومت بالا نیز وجود الیاف در شاکله بتن جی اف آر سی / جی آر سی است. همانطور که می دانید جی اف آر سی / جی آر سی مخلوطی از بتن به اضافه الیاف شیشه می باشد که در هم تنیدگی آن ها توانسته است نسلی جدید از بتن را به دست اندر کاران ساخت و ساز ارائه نماید که بهره های زیادی از آن خواهند برد. به همین دلیل است که همانطور که با دقت در سازه های مختلف می توانید مشاهده نمایید، روز به روز می بینیم که استقبالی روزافزون از جی اف آر سی / جی آر سی در پروزه های عمرانی به عمل می آید.

اما فواید جی اف آر سی / جی آر سی تنها منحصر به مقاومت های کششی و یا خمشی بالای آن نیست. بلکه جی اف آر سی / جی آر سی به جهت ساختار خاص خو می تواند به صورت عایقی خوب عمل کند. عایق ها مانع می شوند که چیزی را از خود عبور دهند.

یکی از جاهایی که جی اف آر سی / جی آر سی به کمک ما می آید بحث عایق حرارتی بودن آن است. حفظ انرژی حرارتی در خانه جهت کاهش استفاده از انرژی های گرمازا می شود که هم به محیط زیست کمک می کند و هم سبب می شود که هزینه های اقتصادی ساکنان ساختمان جهت استفاده از انرژی کاهش یابد. جی اف آر سی / جی آر سی نیز به جهت وجود الیاف شیشه می تواند به عنوان یک عایق خوب حرارتی عمل کند.

جی اف آر سی / جی آر سی همچنین عایق صوتی خوبی نیز می باشد. یعنی همان الیاف که در تار و پود بتن جی اف آر سی / جی آر سی قرار دارند، مانع می شوندکه صداهای بیرون از نمایی که با جی اف آر سی / جی آر سی پوشش داده شده به راحتی به داخل عبور کند.

در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا می توانید ببینید که دیوارهای نمای پروزه های بزرگ با بهره مندی از خصوصیات این متریال ساخته شده اند. به همین ترتیب شما خواهید توانست با متخصصان ما که در این زمینه در هنزا فعالیت می کنند ارتباط برقرار نموده و مشورت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *